miercuri, 27 iunie 2012

E bine sa se stie ca …


Stimate parinte Bogdan. Intrucat resursele mele intelectuale nu sunt pe masura dvs si poate datorita varstei, discernamantul meu este in deriva, am consultat Dictionarul Limbii Romane Moderne si am aflat ca: a face literatura = a ocoli esentialul unei probleme prin artificii de exprimare. Care artificii, parinte Bogdan? Ca eu fac direct trimitere la esentialul problemei adica, la fapte si personae. In situatia grava semalata de mine credeti ca importanta este forma nu continutul?. Sesizarea  privind neregulile din parohia Braila a imbracat forma oficiala chiar din ziua de 17martie a.c. cand in biserica au fost prezenti toti armenii, membrii comitetului, avand mai ales in frunte pe parintele spiritual al armenilor din Romania I.P.S. Episcopul Datev Hagopian. Nu-i suficient? Eu, NIMENI, va reamintesc ca neregulile (elegant spus) de aici le-am sesizat de multi ani ca in toamna anului 1999 am fost special la Bucuresti (regret ca ati uitat) ca nu am primit sprijin nici de la dv dupa cum se poate afla din copia scrisorii adresata Arhiepiscopiei la data de 8.12.1999. Cum este posibil ca de atata timp, nimanui sa nu-i pese ca la Parohia din Braila se incalca cele mai elementare reguli morale si legale? Nu vreau sa intru in polemica cu dv., nu-i elegant si nici scopul dar va rog (acordati putina clementa carentelor mele in ale scrisului ) si mai cititi odata (in fata Consiliului) si poate impreuna ve-ti constata ca doleantele mele nu incap intr-o adresa scurta si "punctuala". In textul literar (cum il numiti) postat pe blogul meu continutul este dramatic. Stiti prea bine dece m-am a adresat direct INALT PREASFINTITULUI EPISCOP, INTAISTATATORUL Eparhiei Armene din Romania, caruia i-am solicitat o audienta la care as vrea sa-mi fiti alaturi cand, prin viu grai sper sa-l conving ca, aici la Braila este imperios necesara prezenta unei comisii abilitata sa verifice, sa constate si sa dispuna masuri. Ori Valeria Ursan la stalpul infamiei, ori se deschid usile si ferestrele sa intre aer curat in toata parohia iar in biserica sa slujiti dv. Preotii (este atata nevoie!) cand preamarind numele Domnului sa cereti si indreptarea pacatosilor. Amin!! Cu aceiasi consideratie va multumeste pentru binecuvantari. Astept sa-mi anuntati data audientei. 


  

Un comentariu:

  1. Sincer, am avut o mare reținere în a vă contacta printr-un răspuns pe blogul dumneavoastră.
    Având în vedere că dumneavoastră probabil nu aveți timpul necesar pentru a întocmi un act concis prin care să punctați neregulile din Parohia Brăila, am să încerc eu să concluzionez și să prezint un raport Congresului Eparhial.

    RăspundețiȘtergere